lördag 1 november 2008

sikken galen rövar natt.


igår klädde jag ut mig till pirat, gick in för det för fullt.. Vart Momalolinon, en riktig rövare.
Jag hade med mig min trogna dracula och levde rullan. Hann med två svängar på oscar där jag träffade 08:an, spräckte min "ögonlapp" och dansade en, två och tre gånger. Drack en grogg och sen vidare på ollan. Där dansade vi ännu mer, och drack inte bara en utan flera groggar, shotar och sen vatten. haha.

iallfall. sen när jag skulle hem så hade någon riktigt smart nyinflyttad typ i mitt lägenhetshus gått och låst ytterdörren (som annars alltid är öppen, dygnet runt, så jag brukar inte ha med mig nyckeln utan lägger ut den.. ) så jag kom inte in..
Tog mina piratkunskaper till fånga och börja klättra på brandstegen.. haha måste sett riktigt galet ut.. en Tokig pirat som klättrar upp längs väggen, tur jag hade stålmannen med mig.. (men han kunde inte göra mycket mer än mig. så det var bara att klättra ner och traska bort i kylan hem till en kompis. haha

å stålmannen drog på en riktig dundervurpa, gnydde som ett litet barn, men räddade snusdosan som han hade i handen, trodde han ja.. för när han repat sig en smula efter skadorna han fick och skulle lägga i en påse så fanns det inga i dosan.. haha. han hade slängt ur alla när han föll i backen.. haha.

eftersom jag inte sov hemma så kom jag hem nyss.. har hunnit med att surra med dracula och bettis..
så jag sitter fortfarande som pirat. ser ut som en sliten jack sparrow ( och han ser sliten ut i vanliga fall han.. ) så det är illa..

nu blir det dusch och sedan plugg.
lägger upp lite bilder sedan..
/piraten.

Inga kommentarer: