onsdag 19 november 2008

och ännu en gång utmanad

och denna gånga av Emelina..och jag ska svara med bara ett (med det bryter jag nog mot) ord på följade frågor..

Var är din mobiltelefon? På data-ljus-musik-skräp-bänken
Var är din (o-)äkta hälft?hm.. jag vet inte?!
Ditt hår? är struligt
Din mamma? i FränaF
Din pappa? på samma ställe som mamma
Syskon? 2st, Kex och Poppe.
Det bästa du vet?hm, nära och kära..
Din dröm inatt? är för sent för att komma ihåg, men när jag vaknar varje morgon kommer jag oftast ihåg vad jag drömt under natten.
Din dröm/ditt mål? närmast att klara av utbildningen jag går..
Rummet du är i? "korridoren" i min enorma lägenhet.haha.
Din hobby?ja.. shoppa är ju kul!
Din skräck?Trånga (alltså jätte trånga) utrymmen.. typ under sängen ..
Var vill du vara om 6 år? Där jag trivs som bäst just då!
Var var du igår kväll? en sväng till "Morsan" och pluggade.
Vad du inte är? snål.
En sak du önskar dig?skoterkortet..
Var du växte upp?i Fräna Fränsta
Det sista du gjorde? åt en chokladboll och pluggade ansiktes muskler.
Dina kläder? mjukis. (ikväll)
Din TV? är inte min
Ditt/dina husdjur? dammråttor?!
Dator?LG
Ditt humör?Trött
Saknar någon?mm
Din bil?har ingen.
Något du inte har på dig? ja.. jag har inte på mig...kalsonger...
Favoritaffär?H&M, gina..(fan vad längesedan jag var på stan..)
Din sommar? jobb och massa fest.
Älskar någon? många
Favoritfärg?svarblrövit
När skrattade du senast? nyss.
När grät du senast? nyss

jaha...
inte så himla kul...

och jag utmanar...
Vickis, Kexet och Ninja.
(länkar till höger i spalten; Bloggar jag läser)

Inga kommentarer: