torsdag 6 november 2008

stekt ägg och havregryn

sgröt.

har just kastat i mig en brunch. Hamnade hemma hos min darcula i går.
Hon har fått super fint i vardagsrummet. Hon är som ett eget room service program, som fixar och donar och grejar.

Iallafall. Handlade med mig lite morötter, gurka, dipp och banan chips. Nyttigt skulle det vara. Drack tillochmed citron vatten till. Men oj, vad gott det var.
Kollade på Sex and the city filmen igen och sedan hann vi även med Eragon. SATC filmen visste jag ju redan att den skulle vara bra, och jag skrattade lika mycket (om inte mer) när Charlotte lyckas skita på sig i mexico. haha.
Eragon var också bra, faktiskt. Sen hoppa vi i säng och låg och surra i, jag vet inte hur länge.

Nu idag, hoppade vi upp och gick ner på stan. Hon skulle vara hårmodell till sin syrra som pluggar till frisör och jag gick och kollade lite busstider och priser till johanna som kommer i morgon. :)
nu är jag hemma och ska slänga på mig lite andra kläder och sen traska bort till min kära flickvän som jag saknat såååååååååååhär jätte mycket. Emelina.
och hos henne väntas det plugg och ännu mera plugg.. sedan MIDDAG!
mums.

hörs sen.
hej hopp.

och jo Esteten, en hälsoresa skulle sitta alldeles underbart perfekt, för någon slags ersättning för allt skrot borde vi ju få. haha.
/Fröken H.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej

Ja en hälsoresa så man fick rensa ut dessa karlar och annat obekvämt !

Ses imorgon Gumz !
Kram =)