måndag 3 november 2008

berömda Hägglöfs masken

kom fram ikväll.
och med det menar jag den där masken i magen som hela tiden är sugen på nått nytt än det man nyss stoppade in i munnen..
Jag har i kväll alltså ätit i mängder.. kanske för att jag haft sjukt tråkigt, för att jag inte ätit riktigt bra i helgen ( fast det har jag ju faktiskt ändå) eller för att jag åt sjukt mycket till lunch idag (på Lasses matstuga med klassen, potatis, brunsås och köttbullar :)) Eller så är det bara så att den däran masken som är rätt känd i min familj vaknade till liv och har inte fått nog ännu..
alltså har jag hunnit med att ätit
  • middag (vid 18) kycklingwok, med massa sallad och två hårdbröd mackor. med mjölk.
  • ett äpple
  • en mandarin
  • massa champinjoner (nått jag fått från pappa, att äta champinjoner direkt från konserven)
  • färska champinjoner... typ 6 st.
  • chokladpudding (nästan två portioner, direkt ur bunken.. illa men precis som förr, eller hur moster Ia?!)
  • två majskolvar med smör och salt på.
  • en macka till
  • coca-cola
  • och nu havregrynsröra.

jag vet.. helt galet. Men är man sugen så är man.. och jag vägrar att gå och lägga mig hungrig..

ska käka upp den häran röran och hoppa i säng nu.

vi hörs.

/maskenMalin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du kanske ska ha din DAG av mens? Den brukar tendera i ett oerhört vidrigt och märkbart sug.. :) Nu ska jag ta 2 tåget hem till fränsta och plugga. Vi ihörs och ses till helgen! Puss puss!

Anonym sa...

Haha. Du är ju inte klok du.:P Men jag vet,det är en sjukdom som går ibland Hägglöfare.:D

Anonym sa...

Hej MaskUnge. Jag har också mask vet du väl. Men jag har nån konstig blandning blod också du vet. Lite Hägglöf här och lite jonsson där...Love You.