torsdag 6 november 2008

änglar och demoner

Knatade bort till min Emelina. Fyllde våra huvuden med ord från våra häften och böcker.
Jag satt fullt upptagen med mina Subcutis, dermis och epidermis, medan Em satt med sånt som jag inte ens kan stava till.. nått inom antingen kemi eller fysik. Stolt över dig sweet som pallar av att läsa om sånt däran.

iallafall. Lärde mig hudlagren, nästintill utantill, så det var ju bra.

Kom till Em vid 15, och vi satte middagsrasten vid halv 5.
så prick 16.30 stod vi nere på Pizza city och beställde middagen.:)
Blev en hamburger tallrik, mumma. Satt och var sjukt sociala med varandra (läste ur varsin tidning) haha

sen knatade vi hem och fortsatte med vårt pluggande.
Om ni någon gång ser Emelina sittandes med en kemibok hängade ur munnen, eller om hon desperat slickar på bladen, så är det för att hon har huvudvärk och inte har någon treo.
(hon spillde ut ett helt glas med treo över boken..)klant.
haha. Och detta skedde för hon kom på att hon hade godis, så hon skulle fort som tusan hämta det ur väskan. Och då stod glaset ivägen och det flög ut.. rakt över hennes bok.
haha.

sen kom hennes M och skrämde oss, två gånger. Och med skrämma menar jag öppna ytterdörren när vi satt djupt koncentrerade i våra papper...

Sen följde jag med dom på bio. Vart Max Payne. (eller hur det nu stavas)
helt ok. var riktigt spännande många gånger. Änglar och demoner..

Och det är därför jag inte ringt dig "morsan", för att det blev så sent.

Träffade även på Stålmannen, eller om det var supermannen.. eller läderlappen.. Allt var bra med honom.

Nu sitter jag här..och undrar om det kanske är dom där sourcream chipsen man köper på bion som jag kan vara allergisk mot, för nu är det sådär konstigt prickigt i ansiktet igen.. hm..
för vad har jag ätit annars?
rätt omöjligt att räkna upp allt jag ätit.. haha..
men det skulle kunna vara dom däran chipsen.. eller kryddan på em´s popcorn?... eller??

nu ska jag hoppa i säng.. för det är ju skola i morgon.
hörs. hejhopp..

1 kommentar:

Anonym sa...

Och vilken "skoldag" det blev då...suck..vill sätta lite fart nu så vi blir färdiga hudterap. !!!!