tisdag 18 november 2008

utmanad

av ella.


så det är väl bara att:


"Ta den sjätte bilden i den sjätte bildmappen i "dina bilder" och publicera den i din blogg och berätta vad den föreställer."


och den här bilden föreställer Herr Edlund när jag, han Kex och Rasmus var och fiskade uppe i mamma och pappas stuga i Nordanede i somras. Vi fikade kallkorv och försökte hitta rätt på storgäddan! Men han hade gömt sig väl ,för vi fick inte tag på han.. nästa gång kanske!

och nu utmanar jag:

(emelina är redan utmanad av ella, så henne kan jag ju inte ta...)

men: Kexet, Hanna, Vickis och Ninja!

nu ska jag sova!

godnatt gott folk! Godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

ha ha jag ska anta din utmaning.
Men inte just nu.
Pluggning har fått alldeles för lite uppmärksamhet ikväl...
Men imorgon.Promise !!!!

Kram