onsdag 5 november 2008

nått skumt

händer med mig. Kanske jag håller på att bli sjuk.

Inget är som det ska och allt känns bara tråkigt och jobbigt.

idag har jag kollat igenom papperen om huden, ska läsa lite hemma själv. Men jag har fortfarande inte hittat tillbaka till motivationen.

Det är mycket annat runt om som också bara är ett stort virr varr.. Man ska inte ge sig in i sådana situationer som jag alltid lyckas hamna i..

Iallafall.
Ikväll ska jag till min dracula och kolla på film.
efter att jag käkat middag och pluggat lite till.
jag har inte ens nått skoj att blogga om. inte ett skit

så. skriver när det finns nått att skriva.
hejhopp.

jo, johanna från gbg kommer upp i helgen. det ska bli skoj:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej !

Hmm,jag känner igen mig ganska mycket i det du skriver.
Vet inte heller vart motivationen är och som om det inte vore nog så har man ju problem på sidan som också ska få plats i huvudet..
Nehe,en hälsoresa vore nått !
Eller hur ?

Kram !