lördag 15 november 2008

helgen började

super bra.

fredag:
skolan, var rätt trött på morgonen. Nu känns saker och ting skoj igen på skolan. Allt rullar på och jag har MASSOR att plugga på om nu. och det är svårt. JÄTTE.
slutade skolan. kom hem. plockade lite.

sen kom R ner. Jätte längesedan sist så det gjorde gott. Käkade taco buffe på biteline och rullade fram i halkan upp till bion sen.
SAW V
jag tycker dom är bra, hemska och spännande. Men R tycker inte så värst mkt om dom. men men, vi såg den ändå.
Tack!:)

sen hem.. gjorde inte så mkt, kolla på en film som gick på tv:en och jag fattade inte ett skrot, men R sa att den var bra.. så vi kolla. Jag lessna lite efter en stund och tänkte jag kunde "plugga"/öva lite på massage greppen vi lärt oss till nacken. Så då fick R vara offer (men han klagade inte ett dugg..) sen gick jag loss med pincetten, den stackarn.. men den var ändå han som sa; Ta ett till! haha.. så då var det bara att fortsätta, och det var ju bra.. för jag tycker ju sånt är skoj!

Lördag:
asgo frulle och trevligt sällskap! gjorde oss i ordning och drog upp till fräna F. R skulle vidare hem men stannade och hälsa på mammsen och bror, pappan hade dratt på hockey, så han var inte hemma. fikade en massa gotta till fikabröd och surra en del skrot. Sen for han.
blev pizza till middag och sen gjorde jag ansiktbehandling (det vi lärt oss) och den del av ansiktsmassagen vi hunnit till.. på mamma och bror P.

nu ska jag egentligen plugga. men har inte blivit så mkt ännu. Så jag hade ju lika gärna kunnat åka över till Ia och drucke lite glögg men na.

äh, nu ska jag dra på mig en kofta och sätta mig med näsan i alla häften om håret och muskler... och skelett..
hörs gott folk.

och emelina. åker du upp till skogen och blir kvar över natten så kan du väl komma förbi hit till fräna och fika mäme i morn?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Älskade! Jag kom precis hem från skogen. Men du vet ju, hur vi är, du och jag, vi måste plugga. Satan i gatan. Jag sitter och räknar matte nu och klockan är 23.30. Bara för att det är kul och för att jag har inget liv. Saknar dig. Puss å Kram