tisdag 25 november 2008

kaviar

smakar skit i munnen hela tiden.
(även omman borstar tänderna tre gånger)
men det är gott att ha på mackan.
och em har det på pannkakor.
hm.

och min alldeles egna moster, hhaha, låter som om du skulle ha nått spännande du gör med kaviar.. men det tror jag inte.. men iallafall..
du får komma hit om du vill ha en behandling på studs.. för jag vet inte riktigt när jag kommer hemöver.. dessutom så har jag ju alla grejor här.
och vet du.. vad ska vi göra den 6:de???????? jag är nyfiken ju.

natta igen då.
posshaj.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur vore det om du skulle lägga dig och sova innan tolv nån natt?? Onge!!!! Love you. Puss

Anonym sa...

vet inte om det blir nåt den
5:e...har inte bestämt än...
kram moster ia!

Anonym sa...

Hej Svejs! Hoppas tentan gick bra för dig. Vi syns på lördag den 6 dec. Ska bli skoj!!! Kram Moster C.