torsdag 13 november 2008

kväll igen.

JAG SOMNADE 23:00. och det jäklar sitter ett stort rött kors i taket. GUUUUUU så skönt det var att få vakna i morse. PIGG. YIHA.

tänkte ta och uppdatera lite.

fredag kom ju Johanna banana upp från gbg. Eller rättare sagt ner i från Ume. Hade ju vart där uppe och vart en sväng på skolan, eftersom hon inte fått nog av alla års pluggande till dietist så läser hon någon kurs på distans och var tvungen att bege sig upp till norra breddgrader för att sedan komma ner och hälsa på mig.

Vi käkade gomiddag och drack lite vin och surrade på som om det var förra helgen vi sågs. Skönt. Det är sånna vänner som känns som riktigt riktiga, när man inte setts på HUR länge som helst (och i vårt fall var det över 1 år sedan) och man kan bara fortsätta där man var ungefär.
Lördagen så gick vi en sväng på stan (den stora) sen pysslade vi lite. Gjorde armband och svor i kapp eftersom vi inte hade rätta verktygen som behövdes.

Sen kom Draculan (sara) upp, satt och drog ur slingor ur en slinghätta på henne tills jag trodde jag skulle bli skelögd (nog för att jag redan är det, men mer och så att det skulle synas) och minst tametusan 78 år eller nått. När väl medlet var i så trodde vi att håret skulle ta och brinna upp, för det var BRÄNN hett. Men det gick bra och vart superfin. (som tur va)

Sen vart det utgång. En sväng på Olearys och sen vart det oscars för hela slanten. Dansade oss helt slut och svettiga. Var riktigt skoj.
Käkade lite mat på kebabcity och sen hemgång.

söndagen vart det sovmorgon. Och grötfrukost (DAGEN EFTER ALKOHOL INTAG???) men har man med en dietist att göra så är det bara att bita ihop (svälja gröten) haha.

och det var ju farsdag i söndags så då var det ju självklart middag hos momma och moffen. Så vi satte oss på tåget och begav oss till fräna F.:)
Riktigt go mat och alla nära och kära var där så det var härligt.:)
Hem igen och sen gick Banana till tåget och åkte tillbaka till gbg...

måndag. ledig.
tisdag skola.
onsdag skola
torsdag i dag. skola.
jess kom hit igår. och idag.
Hon ligger i huvudvärk och pustar och stöna, stackars liten gumma.

och jag sitter här i soffan och ska sätta mig lite med skolböcker och läsa lite innan jag hoppar i säng.
//Malinpalin

i morgon....

Inga kommentarer: