torsdag 27 november 2008

orken var det ja..

och den har väl inte direkt infunnit sig ännu. inte fullt så mycket som jag hade velat.
SLängde in mig i duschen och satt där en stund och kände hur jag återfick rätt kroppstemperatur. (Himla kallt här hemma hos mig..) Sen har jag käkat isterband, pärer och vitsås. och rödbetor såklart. riktig husmanskost, som jag alltid blir sugen på efter en natts partajande. husmanskost och grönsaker.
sen har jag faktiskt diskat tre kastruller och en stor wokpanna. men porslinet får jag ta i morgon. orkar inte det nu. Tänkte (kors i taket) gå och lägga mig, för det lär nog ta ett tag innan jag kan somna i natt. eftersom det blev en sån sent igår (rättare sagt i morse) och sen så sov jag ju så länge idag.
Tarv nog med mig häftet om huden till sängen så kan jag repetera lite, prov 11 december. och det är faktiskt ganska snart. (och det är ju på moster ias dag) shit, tyckte nästan vi nyss fyllde år. vad fort det går.

annars då? hur var det igår och vad hände?
Först så var vi till BelleVisage, har gruvat mig för det i en typ veckas tid nu, men det gick bara bra. Fick iallafall vara med om en vaxning.
Sen upp på skolan och där fortsatte vi med vaxning. axiller och bikinilinje. Och axiller är armhålor, men det känns så himla bra att prata lite krångligt ibland..:) Sen var dagen slut och jag hade först små mini planer att åka hemöver fräna men det blev inte av. Eftersom vi vart ledig som idag så tänkte jag att jag kunde åka upp och hälsa på.. men som sagt, det blev aldrig av.

så .. ja, jag satt här hemma och bestämde tillslut med min sara att vi skulle ut. Varken Em eller Ell kunde följa, så det vart bara jag och sara. Gick himla finfint det med, brukar vara så när det gäller henne och mig. :)
Hamnade nere på Olles. Där dansa och drack vi gott:)
Hade himla skoj! Sara skulle upp och jobba, så hon gick aldrig och la sig. haha. den tokan.

Kom hem tidigt i morse.

och sen har det vart som det har vart och nu ska jag lägga mig tänkte jag.
Kanske jag orkar plocka ihop lite till innan jag placerar mig under täcket.

Men vi hörs!
godnatt godnatt.

(lägger upp lite bilder nått framöver)

Inga kommentarer: