söndag 2 november 2008

en riktig rövar helg.

jag satte mig med skolarbetet på lördag eftermiddag. blev klar. Slängde på mig kläderna och rollen som pirat. Emelina var snäll och skjutsade mig ut till lokalen där vi skulle hålla till i under kvällen.
Hade skoj, även fast det vart helt wild and crazy, både en två och tre gånger. haha

sedan hamnade vi på Olearys, jag, kex och Bettis. Träffade Scream och en massa annat otäckt folk.

kom hem rätt tidigt och somnade som en stock.
idag har jag flyttat mig från ena hörnet på soffan till det andra. Surra lite i tele, flyttat mig lite till i soffan.. kollat på tv. bara skräp.
Sen bestämde Emelina och jag att vi skulle käka tacos. Så då var det bara att röja upp i lägenheten och slänga in mig i duschen. Vilket slit att få ur alla små flätor och skrot jag hade i håret. Men det gick.

Emelina fick förhinder så det blev bara jag. Fixade middag och diskade all förbenande disk.
Fick sällskap av Plattfoten och vi kollade på en dålig film.

Nu sitter jag här och tror jag ska gå och lägga mig snart. Skola i morgon.

hörs folket. vi hörs.

Inga kommentarer: