söndag 16 november 2008

än så länge..

har jag sovit.
klivit upp
ätit frukost
tränat lite styrka
solat
pluggat
duschat
pluggat
suttit vid datorn och letat lite info till pluggningen
pluggat

och nu sitter jag här igen..

mamma håller på att fixa inför middagen, blir grillat, potatisgratäng med vitlök, sallad. morötter med dipp och hela familjen samlad! Härligt. saknar mitt lilla "chex". Momma och moffen kommer hit också.

sen åker jag nog tillbaka hem ikväll med Kexet.

lillelito är lite trött idag också hörde jag! haha. så går det, och man lär sig aldrig heller ska du veta.
inte ens när man är 43, pappa och ska vara vuxen, förståndig och himla klok. men icke. haha.
Jag tror många filmer har passerat på tv:en nere i källaren idag.
he.
en annan är pigg som en mört och känner mig himla klyftig som åkte upp hit till Fräna, annars hade jag nog dragits med strömmen och hällt i mig andra drycker än oboy och kaffe.

sms 04:22
- Vi har efterfest:) vad gör du?
(jo jag sover)
sms 04:46
-Vi har juh efterfest joel:)

haha.. ja du.. tur jag inte var i stan och i min allra bästa nu-är-det-dags-att-gå-hem-och-sova-form, för då hade jag hamnat med dom andra joelarna och partat vidare.

appropå efterfest. Punkistaren, minns du vårt lilla äventyr...
-Hanna följer med om du gör!
-Malin följer med om du gör!

och så följde vi med. ojoj.. man var (är) ju inte klok på en fläck.

nu ska jag sätta mig och plugga lite till.

punktslut.

Inga kommentarer: