måndag 17 november 2008

åsså blev det kvällen

som en liten rumpnisse från ronja skulle sagt.

rumpnisse, undra vad hon tänkte då, Astrid.
och kexet, kommer nu ihåg mormorAgnes som kallade dig för en liten rumpnisse. haha, det hade jag nästan glömt. hihi.

Emelina kom hit, fikade lussekatter och kaffe. Sen tröck vi i oss lite kalkon skivor, och oj vad gott det var. Men det slutade inte där inte. CHOKLADPUDDING! ooo så gott det var, och i kväll slog jag på stort och serverade i fina glas i stället för direkt ur bunken. haha.

sen har jag hunnit med en massa mer ätande, men det är ju inte ovanligt.

Ninja, pluggandet går segt. ska lägga på högsta växeln i morgon och vrål plugga tänkte jag!

och nu ska jag hoppa i säng.

dagens botten: har inte ens vart utanför dörren....
dagens toppen: Emelina kom hit!

natti.

Inga kommentarer: