söndag 9 januari 2011

vecka 27+0

tiden går så himla fort Idag är det på datumet prick 3 månader tills fröt får flytta ut ur magen (som bara växer och växer).
9 Januari idag och 9 April är ju det beräknat till. Men om jag ska gå efter min magkänsla så kommer den nog titta ut lite tidigare.

Såhär ser villan ut just ikväll. Än så länge så har jag klarat mig från bristningar och jag hoppas att det håller i sig. Jag smörjer nästan varje kväll med antingen olja eller ett kakaostick som kommer från bodyshop. Har även testat Decleors perfect sculpt men jag (min näsa lever ett eget liv) tyckte den luktade lite konstigt (vilket den egentligen inte alls gör.) Så den skippade jag iallafall.
Som man kan se på denna bild här under så har jag även fått en hormonrand. En sne dessutom.
Hormonränder ska tydligen betyda att man bär på en liten jänta?!

Vi mår iallafall bra, förrutom att jag har värk till och från i bäckenet. Och P har gått och fått nån blandning av ichias och ryggskott (eller vad det nu är) Han går omkring som en kratta och ser nästan ut som en gammal gubbe när han reser sig upp ur soffan. Så det är lite synd om honom också.


1 kommentar:

Desireé | homeanddesire.se sa...

Jag har för mig att man får hormonrand om man väntar pojke?! Är själv i v. 24+1 idag, och vi väntar en pojke, dock ingen hormonrand. Hamnade på din blogg när jag sökte på Brio Happy 2010, vi var också och hämtade hem en sådan idag! Längtar tills man kan använda den! :)