onsdag 5 januari 2011

kick

De senaste nätterna har inta vart så jätte skoj för fröken Hägglöf.
Fröt sparkar och har sig heeeeeeela tiden. Bökar runt så att hela magen far på ända och tarmar och andra diverse saker man har på insidan kroppen i magregionen får sig en törn lite nu och då.
När jag väl lyckats ignorera rörelserna (för hur lätt är det att försöka somna när någon petar och sparkar på en, på insidan av kroppen dessutom så man kan ju inte direkt flytta sig åt sidan?)
iallafall, när jag lyckats att somna så vaknar jag av att jag är akut kissnödig och måste upp, tar sats och kommer tillslut upp på fötter.. in till toan och inser hur fantastiskt jätte trött jag är..
Väl klar och tillbaka i sängen så börjar kampen mellan min sömn och sparkarna där i magen.
Så har det vart nu i flera nätter.. å det är tröttsamt
dessutom så vaknade jag vid sju i går. klarvaken.
Så det var bara att kliva upp.

Mamma och Pappa kom hit och fikade. Jessica kom också hit efter att hon KLARAT KÖRKORTEN. lillnöten har blitt stor.
GRATTIS

Vi for ut till birsta och jag spenderade lite av våra pkort på ikea
En Hemnes byrå ska in i sovrummet och fungera som förvaring till fröt.
Nu undrar jag om man kan hyra in någon som monterar fan-skapet-från-helvetet.
?

Inga kommentarer: