onsdag 26 januari 2011

ett antal sammandragningar senare...

... sitter jag här nu.
Jag kom just hem ifrån birsta.
Jag har fått gått runt i snigelfart och stannat upp ett antal ggr.
Syrran har haft ett gott tålamod tycker jag.

Och appropå sammandragningar så ska jag iväg på undersökning i morgon igen.
Får se vad de ska göra. Antar att det blir CTG och lite blodprov.

vad fick jag med mig från birsta då?
JO, jag fyndande. Hur mycket som helst.

På Lindex vart det några plagg till mig, till fröt och sedan lite presenter till små tjejer som fyller år nu i Februari.
Total skulle det ha gått på 1252 kr.
Och jag betalade saftiga 259kr.

Det är ju så man undrar hur det går runt egentligen?

På Monki fyndade jag 2 par trosor och ett par brallor. Brallan hade kostat 300 och nu 60 kr.
lika bra fynd där.

På ikea vart det:
Madrass till spjälsängen
lakan
täcke
mini-kudde
små tvättlappar
skötbädd
skötbäddsöverdrag
ljus
ljus
ljus
och en pär-skalare.
och en stor blomma.


Nu ska vi skynda vidare på föräldragrupp.

Inga kommentarer: