måndag 31 januari 2011

v30+0

Det går så fort så jag hinner knappt med tror jag!

Här har vi magen i denna vecka. Vi knäppte det igår, v30+0.
Det känns som om magen har krypit högre upp, och den rundas längre och längre upp. Är nästan under tuttarna nu. Och det känns ska jag be och få tala om, när man sitter ner och särskilt när man äter. Finns liksom inte så mycket plats kvar.
Och att se fötterna när jag står rakt upp och ner är numer nästan omöjligt. Man kan få en skymt av någon enstaka tå men I såfall måste jag böja mig framåt. Men än så länge går det (med pust och stön) att ta mig ner till golvet, knyta skor är väl ingen hit direkt, men det går.

(synd att hela magen inte kom med på bilden, annars tycker jag att denna vart himla fin!)
-------------------------------------------------------------

Nu åker vi ut till plantagen, ska köpa hem lite nya blommor och sånt kraffs.
Ska även kolla om vi kan se några utemöbler vi kan ha på balkongen (nu har den ju blivit inglasad) Ska se om jag kan övertala P om att gå in på babyproffsen också, så vi kan meddela dom vilket datum vi vill hämta vagnen, och sedan skulle jag vilja kolla på några fina spjälskydd som dom har där!!!

Sen blir det till att skynda hem, för 15 ska jag vara hos BM.

Ha en bra måndag, för det ska jag!


1 kommentar:

Erika sa...

Hello! Eftersom jag är lite mer bloggare än aktiv på familjeliv så blev jag glatt överraskad att du också bloggar :)
Visst är det mysigt när magen växer, även om jag börjar känna mig som en padda haha!

Tyckte det var extra informativt idag på föräldragruppen, känns som man har lite bättre koll på läget nu (fast ändå inte)..
//Erika