onsdag 26 januari 2011

Farbror Jonas.

Som jag skrev tidigare så har Fröt kallats för Herman i Jonkes mun iallafall.
Men nu kom det ett till förslag.
ALLAN.

Min fina vän Hanna hade en RÅTTA när vi gick i gymnasiet. Som bodde i hennes soffa och som brukade springa med full kareta och gliiiiida på rygg på golvet.
Den råttan hette ALLAN.

Nu är det inte bara RÅTTAN Allan jag förknippar just namnet med.. men i mitt huvud klingar det inte så jätte jätte fint mot våran lilla plutt som kommer att komma ut.

DESSUTOM SÅ VET VI JU INTE OM DET ÄR EN HAN!


----------------------------------------------------------

Idag kommer att bli en bra dag.
1. Kex kommer till stan.
2. Pappa är i stan
3. jag ska få handla lite saker på ikea.
4. det var inget större problem med lönen, bara det att banken hade krånglat. Nu sitter pengarna där de ska iallafall.
4. Iso mår bra, efter spyattacker dagar i rad.
5. Peter kommer hem om en stund, efter att ha vart ut i skogen och lockat på räv.


ja, det kommer bli bra.
nu ska jag slänga igång lite musik och sedan göra mig i ordning. Runt 11 kommer mina lunch-gäster. KEX och hennes hungriga lilla-stora Rasmus. och min PAPA.

Ha en bra dag. Min kommer nog bli fantastisk.

(märks det att jag inte har kunnat göra så mycket den senaste veckan...??)

Inga kommentarer: