torsdag 6 januari 2011

3 timmar

tog det för mig igår att montera ihop en Hemnes byrå från ikea.
Jag satt på golvet hela tiden, jag och magen trängde ihop oss så gott det gick.
Idag har jag ont i sittbenen.
Det värker som blåmärken när jag sätter mig ner.
Haha.
Men nu står den och är så fin så i vårt sovrum. Den kommer att rymma lite underkläder till oss och sedan så kommer Fröt ha sina kläder där!!
Ikväll hade jag tänkt att jag skulle sortera och göra fint i garderob och lådor men jag har inte orkat tagit mig för ännu.
Ska göra ett ryck nu.

Dagen i dag har annars gått väldigt bra, förrutom att min rygg börjar protestera ordentligt och min puls stiger upp till hjärtattack när jag springer upp och ner i trappor.
Så snart är det nog dags att lyssna på kroppen och försöka ändra arbetsuppgifterna lite?!

Inga kommentarer: