torsdag 20 januari 2011

våren 2011

Vi vet ju att det största som finns kommer att hända under våren 2011.
Jag och min fina sambo kommer att bli föräldrar till ett litet frö.
(som för övrigt lever loppan där inne hela tiden)

Men jag fick ikväll veta något som också är väldigt spännande.
Vad, vill jag inte gå in på ännu då allt fortfarande är så nytt.
Men när det väl är dags så vet jag att många också kommer att glädjas och tycka att det är lika perfekt, som klippt och skuret, som jag tycker.

Nu ska jag käka upp chokladpuddingen. *mumma*

2 kommentarer:

Veronica sa...

Jag vet ju inte, men jag har ju min gissning på vad det kan röra sig om!!! =P Ny liten familj, kanske behöver stor yta =P Utan grannar ovanpå och underifrån =P HIhi, får väl kanske vet om jag anar mig åt rätt håll snart =P

Anonym sa...

Meeeen....!säger man A måste man säga B!så det så!:)
hoppas att allt är bra med er,vill träffas snart ju!///ia