torsdag 20 januari 2011

vad ska man göra?

Jag är sjukskriven nu, i över en vecka till. Och tant-doktorn gav mig stränga order om att inte alls anstränga mig eller göra nått krävande för att i största möjliga mån försöka undvika sammandragningar och andra dumma ting.
Så jag får inte göra nått.
Jag kan inte göra så mycket heller, för jag märker att det drar i hop sig och jäklas för minsta lilla.
Men vad gör man när man är bara hemma?
Jag har tvättat säkert 4 maskiner, hängt och vikt och lagt tillbaka i garderoben. Det tar sin lilla tid men jag får ju spunk av att bara sitta rätt upp och ner.
Fin väder är det ute dessutom så jag skulle ju lätt vilja åka skoter, ta en långprommis.. bara vara.

ska käka lite lunch och sedan hitta på nått annat. Behöver handla mat, men då måste jag gå på affären och sedan bära hem matpåsarna..
å det kan jag ju inte.

Jobbigast är att jag mår ju bra, jag vill ju göra saker.
MEN JAG KAN INTE. FÅR INTE

kom och hälsa på nån?!

(som tur var så kom Hanna hit en sväng igår, så då gick någon timme bort även där.. )

Nä, lunch var det.

Inga kommentarer: