torsdag 31 mars 2011

jag har en dotter..


och min dotter heter Lovisa.
Hon är fantastiskt underbart underbar.


Vi har velat framochtillbaka angående namn, men nu har vi sagt att vi kör på
LOVISA!

Aina (efter min farmor och efter Peters mormor)
LOVISA
Margareta (Efter min mamma och Peters mamma, även längre tillbaka i släkten)

Som ni ser så har ju bloggandet blivit lite sämre, men det beror ju såklart på Lovisa.
Jag kan verkligen inte slita ögonen från henne, å gör jag det så är det tusen andra saker som måste göras.

Jag kan iallafall informera om att jag mår bra, Peter mår bra, Iso mår bra och lilla sötnosen Lovisa mår också bra.
Hon äter skiter och sover mestadels.
:)

Hoppas alla andra också har det lika bra som oss!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att det går bra för er där hemma!

Vi hade också Lovisa som ett alternativ innan vi bestämde oss för Alice. Däremot ska även Alice heta Margaretha i andra namn =)

/Sarah