torsdag 10 mars 2011

Fortsätter i samma anda

Idag är det mindre än en månad kvar tills vi nått vårt beräknade datum som är 9 april.
När tror vi att den kommer då? Innan, mitt på dagen eller efter?
Och vad är det för kön tro? Flicka eller pojke?
Vad tror ni?

Jag tror att det kan komma lite tidigare, men för att jag inte ska bli alt för besviken så intalar jag mig själv ändå att jag kan lika gärna gå över.
Och angående kön så trodde jag benstarkt att det var en flicka, huuuur länge som helst. Nu sista tiden så har jag blivit osäker iom att alla som kommenterar magen säger att det blir en pojk!
Magkänslan har ju sagt sitt, och ska jag gå efter den så är det en flicka.

En flicka som kommer innan beräknad förlossning.
Eller?

3 kommentarer:

Erika sa...

Min gissning är att det kommer ut en liten tösabit den 11 april kl 22.50!

"faster" A-L sa...

För att djävlas kommer lillkillen att försöka komma den 2:a. Men jag hoppas att han har lite förstånd och väntar glatt inne i magen tom den 12:e. Men JAG tror att han kommer att komma den 8:e!

Ewa sa...

Jag tror att de är en tjej som kommer 31 mars! =)