fredag 18 mars 2011

statistikuppdatering

Tjej:
  • Arbetskollegan VeraLena, den 28Mars
  • Gammal kompis och klasskamrat Ewa, den 31 Mars
  • MosterCamilla, den 9 April
  • FöräldragruppsErika den 11 april kl 22.50.
  • Jag, den 4 April.
  • MosterKex
  • Arbetskollegan Emmy
  • Vännen Bettan
  • MinKusin Jessica
  • SpaBar Niklas



Pojk:

  • "faster" A-L har många bud. Hon tror att det är en pojk som kommer att försöka komma ut den 2:a April.Men hon hoppas att han stannar inne till den 12:de April. Men hon tror att han egentligen kommer den 8 April.
  • Blivande gammelmomma, min Momma, 13 April
  • DaddyP 14 april
  • Farbror Jonas den 16 April
  • Om jag inte missminner mig så tror mosterIa att det är en pojk.
  • Svärfar och blivande Farfar.


10-7 till tjej

(fast om man ska gå efter kommentarer från kända och okända så leder pojke stort..)

blivande Mormor kan ej gissa kön, men hon tror att det kommer att Fröt kommer att komma ut här i dagarna. Så vi får se om hon har rätt.

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag törs egentligen inte gissa eftersom jag får hjärtklappning bara av att tänka på att det kommer vara en UNGE som kommer ut, men just nu känner jag nog ändå att det är en liten tösabit.