torsdag 10 mars 2011

utbyte. onödigt dravel om hudvård.

Jag kommer att måste byta ut alla mina hudvårdsprodukter som jag har hemma.
Iofs så har jag lite blandat nu.
rengöring, serum, aromacare, ögoncreme, dag/nattcreme från Darphin.
Ansiktsmask har jag haft senaste gångerna från ett märke som Christel på Doc Morris rekommenderade.
Kommer inte ihåg vad den hette, men härlig var den.
peeling har jag från Md Formulations.

Nu måste jag ha dr. Dennis Gross.
MÅSTE HA.

1. all-in-one tinted moisture, färgad dagcreme.
2. C-vitamin serum.
3. lightning eyecreme. (ögoncreme som "trollar bort" mörka ringar.
4. hydra-pure smart spray. (ansiktvatten i spray format som återfuktar och bryter ner tungmetaller.)
5. Peel Pads.
6.All-in-one facial cleanse. (rengöring som även tar mascara, innehåller även ansiktsvatten.)
7. Hydra-pure moisture cream. (återfuktade dagcreme, som även innehåller det här chelating complexet som bryter ner och transporterar bort tungmetaller. )

alltså måste allt bli nytt.
rengöring, ansiktvatten (spray), peeling, serum, Ögoncreme, dagcreme+ tonade dagcremen.

SUCK.
helst vill jag ha allt innan fröt kommer.
Jag får nog lägga upp en prio ett lista.
Först hem tror jag blir tonade dagcremen, och c-vitamin serumet.
vi får se.


eller kanske peeling padsen.

Inga kommentarer: