söndag 13 mars 2011

uppdatering på gissningar

Tjej:
Arbetskollegan VeraLena den28Mars
FöräldragruppsErika den 11 april kl 22.50. )
Jag, tidigare än 9 April men kan ej säga datum.
MosterKex
Arbetskollegan Emmy
Vännen Bettan
MinKusin Jessica



Pojk:
"faster" A-L har många bud. Hon tror att det är en pojk som kommer att försöka komma ut den 2:a April.Men hon hoppas att han stannar inne till den 12:de April. Men hon tror att han egentligen kommer den 8 April.
.Farbror Jonas den 16 April
daddyP 14 April
Om jag inte missminner mig så tror mosterIa att det är en pojk.

7-4 till tjej.

sedan har jag mamma som inte kan bestämma sig vad hon tror angående kön. Däremot så tror hon att det kommer när som helst, hon tror inte att jag kommer hinna gå på semester. (vilket jag gör på fredag.. alltså tror hon att det kommer att hända i veckan.)

1 kommentar:

camilla sa...

Jag tror att det blir en liten Ottilia på Ottiliadagen den 9 april;=)