fredag 18 mars 2011

fredag.

Nu har jag kommit till Fredagen. Sista dagen på jobbet.
Helt sjukt.
Nu ska jag bara in och jobba 45 minuter till veckan. Sedan ska vi bara vänta på frö. Vänta och förbereda oss.
Det känns jätte skönt. Även om jag kommer att sakna rutinerna man får i vardagen när man jobbar.

Jag gjorde ju som sagt slingor. det vart hyfsat. varken sämre eller bättre kan jag väl påstå.
Slängde i färg i nyans pärlblond i går och idag efter jobbet blev det att sitta med lite smurf-färg i hövve.
Nu ser det bättre än sämre ut.
Bättre än vad det gjorde när det var ogjort.
Men jag vill fortfarande få bort lite av den gulaktiga färgen.

Får se vad man hittar på till veckan. Kanske slänger i nån färg igen då, om jag törs. Annars kör jag på detta, tror det kommer bli bra, särskilt om solen får lysa lite på det.
(idag känns det dock långt bort till solen. För idag snöar det. Så det yr)

Fredag, fröt firar med att kicka morsan sin i sidan. Jag väntar på att daddyP ska ringa och säga: Kom och hämta mig. För nu vill jag ha helg.
I morgon drar halvan till sollefteå på nån stövarsak och jag blir hemma. Ska bli skönt att sova länge och faktisk inte göra nått alls. För helgstäda gjorde jag redan igår.

Kanske förmår mig att kasta in nån bild senare. Har några från fränstatrippen och nån på maggen tror jag..


Inga kommentarer: