onsdag 9 mars 2011

Tant-Elin

tycker jag bloggar dåligt.
uppdaterar tydligen alldeles för sällan.
Så här kommer ett alldeles eget inlägg till henne.
(har ju inget att skriva som hon inte vet iom att jag pratade nyss med henne i tele...)


I morse fick vi främmande, syrrans Rasmus kom förbi och käkade lite lunch. (vi åt frukost och han åt sin medtagna micromat)
Sedan pratade jag lite med försäkringskassan och innan jag ens hann blinka så var det dags för jobb.
Samma tiden i morgon 15-19, och det kan tyckas lite. Men kroppen min börjar säga ifrån nu..

DET ÄR TUNGT OCH PÅFRESTANDE.
(känns lite pissigt att det känns så också, för jag tycker ju det är så himla skoj att jobba... att träffa mina kunder och så)

Men iallafall. Här kom ett nytt inlägg.

I morgon ska jag träffa Sara. har ju knappt sett henne sedan hon kom hem från thailando.. så det ska bli skoj!

2 kommentarer:

Tant-Elin sa...

Hej Bäste Malin.
Tack för ditt inlägg!
Jag ligger här i sängen och ska sova, tänkte att jag kollar igen om du skrivit nått (för 2a gången sen vi senast talades vid) och till min lycka, vad fick jag se, OM inte - ett inlägg! Hurra, nu kan jag sova gott.
Jag älskar dig min fina vän, ifall det någonsin undgår dig!
Hälsa Sara så mycket!
Tusen puss till dig och vårt kommande lilla busfrö-frö!
<3

Bella sa...

Vet väl kanske inte riktigt om Elin är rätt person att uttala sig om andras bloggar som uppdateras för dåligt.. ;)