söndag 13 mars 2011

v.36+0

Och vi närmar oss andra målet. v37+0
Då räknas vi som fullgångna och Fröt får därmed komma precis när den vill.
Idag jobbade jag näst sista dagen på berget.. Nu är jag ledig måndag och tisdag. Jobbar onsdag-fredag och sedan har jag semester. Tills 9 april då jag går på mammaledighet.
Det känns konstigt på nått vis. Att jag ska vara "ledig" (heltidsjobb iofs) i ett år.. typ.

Idag har jag haft finfrämmat på besök två gånger.
Först så var Kex så snäll att hämta mig på jobbet. Med sig hade hon även Bettan. Hade inte träffat henne på skit länge, så det var skoj! Nu när hon är hemma ett tag så lär man nog stöta på henne nått mer! Hoppas jag.
Sedan kom även mamma, pappa och Pontus.
Dom kom direkt från Eskilstuna, vi fikade och Fröt fick fina presenter. IsoFis fick också nått gott, ett enormt hudben, av morbror Pontus!!

Avslutar denna vecka och startar v37 med en bild på mina hjärtan.

:)

Inga kommentarer: