onsdag 16 mars 2011

slinga.

vad har jag gjort?! Nu sitter jag med slingmedel i hövve.
Får se om jag grinar eller skrattar eller klappar mig belåtet på min egen axel.
Jag hoppas på det sistnämnda.

Peter rycker och sliter i köksskåp och lådor just nu.

HAR VI INGET GOTT HEMMA?!
haha, stackarn. Jag tror minsann han har blivit lite lite skengravid han med.
Får se vad han hittar på.
En annan tröck ju i sig en burk konserverade persikor häromkvällen.
Sjukt jäkla gott.

Middagssällskapet blev tantElin, hon stannade kvar efter att ha skjutsat hem mig i SIN fina lilla EGNA gula, knallgula, bil!!
Tänk att nu kan det bli såhär: Nästa gång jag träffar henne kan vara när Fröt är utanför magen..
Sjukt.

Igår förresten, så åkte jag och daddyP upp till Fräna. Iso var också med såklart.
Vi började med ett stopp på okq8 för tankning och glassning.
Sedan begav vi oss väster ut.
Pappa hade packat fikaväskan (MATväskan)
Vi parkerade bilen vid kyrkan och gick bort till ett vindskydd.
Grillade hamburgare som vi svullade i oss. Härligt att sitta i solen och bara vara.

MosterIa kom också förbi en sväng på skotern.

Hann även med en kaffe med momma och moffen.
Och middag med mamma, pappa och pontus
och fika med MosterCamilla och hennes familj! (- fabbe och freddo)

Nu kom P med vad han trollade fram ur skåpen och lådorna, smoooooothie!
Tänk vad mycket jag tycker om min Peter.
puss

1 kommentar:

Erika sa...

Vilken snygg visselkula du har! Naveln ser ut som en seriefigur ur Shrek haha. Ser fram emot när du klämmer ur dig den där lilla tjejen så hon kan få leka med vår lilla son :)