måndag 14 mars 2011

sätta igång en förlossning

Idag var jag hos Bm, allt såg fortsatt bra ut. Blodtrycket är fortfarande lågt, magen hade växt, vikten hade ökat men huvudet var inte fixerat ännu.
Sedan begav jag mig in på stan, mötte upp kusinJessica och käkade lunch.
Träffade Erika från föräldragruppen, vi gick och gick och gick och gick..
Hoppades och hoppas på att hennes förlossning kommer igång.
Tiden deras går ut på tisdag nästa vecka.
Sedan for vi hem och fikade en massa.

:)

Nu har jag packat lite till i bb-väskan. Ska ner med mjukisar till mig och daddyP.. å lite andra småsaker.

Har faktiskt bäddat Fröts säng ikväll också. Men drog en filt över det hela så det inte samlas damm i onödan på sängkläderna.

Nu ska jag hitta på någon middag.

1 kommentar:

Erika sa...

Thanx for today! Tror tyvärr att jag får lägga ner husmorsknepen och förlita mig på att ongen kommer när den är klar. vem börjar kämpa på att sätta igång en förlossning en vecka innan bf liksom? :) Men så är jag inte riktigt normalt funtad heller haha, otålighetsministern.

Sarah kollade om vi kunde ses på torsdag, kan du då?