onsdag 15 oktober 2008

vilken studieteknik..

...använder jag egentligen?
igår kväll vart det bio istället för vävnader och ikväll blir det middag på olearys istället för vävnader.
det blir till att plugga ordentligt, noggrant och heeeeeela tiden heeeeeela helgen.

iallafall. ännu en dag närmre målet.
fortsatte med hudanalysen och kundkort. pluggade på om olika vävnader..
sen åkte esteten (numer sälen/valrossen) haha, 08:an och mamman ner på Barista.
Satt i den däran stora korg soffan och snacka skrot. försökte oss på en del av vävnaden men vi föll lika snabbt in på en massa annat. Asroligt och var längesedan jag skrattade så mkt på samma gång.
och vår lilla fina blev en valross!
08:an och jag....
esteten och mamman!!!

sen gick vi en sväng på stan och nu sitter jag här.. ska möta upp dom två e:na sen blir det olearys.

hörs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja,vilken jädra fränsta-studieteknik ! ! !
Ho ha hi ho ha hi ho !

Ses imörra !
Kram Valrossbruden =)

Anonym sa...

men tror du jag är acundsjuk på dig som går i skola va? Jaaaaa, det är jag. usch, kom och lek med mig nån dag. kläm på min son och så du vet.