söndag 12 oktober 2008

fortsätter i sann blogg anda

och så sitt/ligger man, inte alls särskilt ergonomisk, uppe på tivolivägen. Kex och hennes Beta bor här. jag orkade helt enkelt inte knalla hem igen ikväll.



Det var ju tänkt att detta skulle bli en vit helg, men tji fick jag och mina planer.

fredag kvällens aktiviteter sket fullständigt i häftet från skolan.

som jag för övrigt borde plugga på.

äh, celler och vävnader kan snällt ligga och vänta på köksbordet tills i morgon.



I morgon är det söndag. sköndag borde det egentligen heta. Söndagen är nästan alltid en slapp dag. jag antingen sover, eller så hänger jag med mina nära och kära.

Och i morgon blir det en sån dag, iofs så ligger ju dom däran cellerna och väntar på mig tills i morgon, så förutom dom så kommer nog resten av dagen och kvällen vara himla skön.









och ikväll var snuten på Mcdonalds!

Inga kommentarer: