söndag 26 oktober 2008

paus



har haft ett litet avbrott här på bloggen men nu är jag tillbaka!

uppdatering:

  • provet gick finfint 2 poäng från max så det var ju bra!

  • Emelie Lundh kom upp från sthlm med jobbet. var och fikade och åt middag! kanon trevligt!

  • mamma fyllde 42! grattis!

  • elin drog till turkiet, lyckost.

  • var ledig fredag
  • ut med sara
  • ut med sara och bettan.

och idag.

var rätt sliten efter en tvådagars party helg! Var tvungen att koppla bort skolan i några dagar nu och bara ha skoj med några av mina nära.


fredags skulle det bli film och mys med sara,slutade på olearys. hade en kanon kväll.



och jag provade även saras löshår, jädrans vilken skillnad det blir med bara lite (ganska mkt) länge hår.





I lördags blev det middag (donken) med Bettan, syrran drog i väg på lagfest, hamnade på södrajärnvägsgatan hos lisa och jens. spelade kort och hade tjejförfest.Var trevligt, bara jag bettis, saran och lisen där. Blev jag och Sara som drog iväg på olearys. Hade skoj!








träffade folk på kebabcity och då vankades det efterfest! alla hette joel, tillochmed jag.

idag har jag träffat ella som kom hem från turkland i går, fikade hemma hos Emelina. Skönt att prata av sig en massa. Och Ella hade haft den bra hon med! solbränd och fin. Fick ett armband av henne, vi tre har likadana. haha.. gulligt.

nu har jag gjort en hemuppgift som vi fick eftersom vi var ledig i fredags och även nu på måndag och tisdag! så den är inlämnad och klar.

och nu ska jag sätta mig framför tvn och försöka äta nått, inte mycket som slunkit ner i min mage idag inte, lite lätt tärd. usch

och just det Jess gjorde illa höften under en innebandy match, i Boden. Hoppas du blir bättre och bra snart.

och vet ni vad mamma fick i 42års present. En cross/enduro. Hon kunde inte bli gladare, hon vart som en liten barnrumpa och åker nu runt med pappa i skogen och letar lerhål som hon kan slira i. haha..







sicken mamma man har.







hörs gott folk. hörs.


/Mallan

1 kommentar:

Anonym sa...

Men grattis!!! Nu tänker jag sova och drömma mardrömmar om imorgon. Jag ringer kl 13.01 prick!!! Love you. Puss Em