söndag 19 oktober 2008

sönderpluggad

hjärna.

känns som mitt huvud är överfyllt nu..
kommer nog inte att få in nått mera ikväll..usch

idag:
fick sovmorgon. Åt frukost och sedan gick vi upp och kollade på en damer div.1 norra match. Min lilla Persika spelade ju! dom förlorade iofs, men Jess satte deras enda mål! :)
ett skit snyggt sådant också. Sedan åkte vi till momma och moffen. Där bestämdes att päronen och "gammelpäronen" skulle ta en moffens bil och åka över musåsen (hassela) och kolla till ett gammalt hus som finns där.
Jag fick ta mamma och pappas bil och åka hem med den, Jess följde.. poppade musik i bilen och handlade lite på coop i nacksta.

sen hann vi bara komma hem så kom Mamma, Pappa, Momma och Moffen. Bjöd dom på fika.
Momma och moffen åkte hem och mamma fick så lov att sitta i en och en halvtimme och förhöra mig inför provet i morgon. men nu känns det som att det viktigaste sitter i allafalla!:)

Nu ligger Jess i soffan.. jag sitter här.. lyssnar på Kings of Leon. skit bra!

ska nog joina persikan i soffan nu!
sov gott folket, och önska mig lycka till i morgon!
/Malla

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig Å Jessan! Hoppas det går bra för dig i morrn. Även jag ska lägga mig i sängen å kolla på nån film. Så gonatt på dig/er.
Och lycka till i morrn.
Kram moster C.