måndag 13 oktober 2008

jag kan bara jag lägger manken till...

och det blir oftast ett bra resultat också.

just nu kan jag inte säga vad jag syftar på för då kanske någon som inte borde veta förrän i morgon eftermiddag läsa det.. och då är hela grejen förstörd..
så ni får vänta tills i morgon kväll med att få reda på vad jag pratar om nu!
haha

annars så har jag läst på om vävnader, epitelvävnaden.. fan och hans dumma moster.
grejat lite.... DISKAT. ikväll igen. och det är nästan inte ens sant vad himla duktig jag är.

ett stort kors i taket!

smsat med en lika less estet. Hon tycker inte heller att vävnader är särskilt roliga just nu. Hon pratade även om ett efterlängtat karatefyllekalas. så vi ska nog ta tag i den ideen och hitta på nått skoj framöver.

I morgon fyller Emelina år på riktigt så då ska jag mamma och pappa dit! varken kex eller poppelito kan följa. Kex är hos sin andra hälft och kärlekskrankar och lillskit är i Eskilstuna på praktik. Verkar gå bra för honom.

Vad skulle det annars göra när det handlar om motorer liksom?!

nu ska jag sätta mig med en kopp the och lite mackor, läsa vidare om vävnads jävlarna.
prov om en vecka.

prick.

så det är bara att plugga på. vill ju inte börja utbildningen med omprov på första teoriprovet liksom.

mys på i era tvsoffor ni, så ska jag sätta mig på den obekväma köksstolen och sitta oergonomiskt med krokig rygg och benen i kors.. i hopp om att nått av det jag läser ska fastna kvar tills i morgon. och framför allt tills på måndag.

here I come. mina älskade (not) vävnader.
/fröken

Inga kommentarer: