torsdag 16 oktober 2008

jag är så trött..

så himla trött.

är så mkt som jag borde ta tag i.. men jag orkar inte. vill bara duscha och lägga mig..

MEN.

jag vet att jag måste
  • läsa på om celler och vävnader
  • diska.. (ojoj)
  • läsa ännu mera om celler och vävnader
  • bädda rent
  • boka tvätt tid

å en hög annat..

idag:

åkte bil med mamman till skolan idag. Körde igång med lite teori, gick rätt ok och jag hade lärt mig hela muskelvävnaden. och det är ju bra!

sen var det hudanalys, fixade och trixade med mamman och sedan var det hennes tur.

drog en sväng ut på biltema, köpte en ryggsäck (ja, på biltema..haha) sen tillbaka in till stan, köpte mig en ögonskugga. så man ser lite pigg och fräsch ut. Sen åkte vi upp till mig, valrossan och jag. Kokade riktig varmchoklad och satt och surra skit i två och en halv timme..

sen har jag kokat stuvade mackisar och stekt korv. ätit och sen har jag bara "glömt" allt jag borde göra. (legat i soffan, målat naglarna, surra i tele) fast jag vet att jag borde gjort allt ovan nämnda. aaaaaaaaaaa.

jag orkar inte ikväll.

men jag lä ju måsta. usch.

Inga kommentarer: