onsdag 15 oktober 2008

propp


mätt..



verkligen helt proppmätt. Mötte upp Ella och Emelina på Olearys. Slog oss ner och beställde mat. Minns inte vad det hette, men kött och bakadpotatis med massor av olika grönsaker var det iallafall. :)


(man ser ju inte hur stor faktiskt den däran köttbiten, men jag fick i mig hela, plus en kant av Ellas biff.. inte illa)

smällde i mig i stort sett allt. Drack EN cider. (och det är ju trots allt "lill-lördag" idag, så det var bra gjort av mig tycker jag)
Surrade sånt där omtalat skrot med mina närmsta.






lyckades trots våra överfyllda magar pallra oss bort till spelautomaterna, tjejerna ville spela (inte jag, för jag kan inte. haha) och tur var väl det ( att vi tog oss dit) för Emelina vann 500 spänn. Inte illa.


sen bestämde vi att nu var det nog, vi gick åt varsitt håll, eller jag åt ett håll och dom åt det andra.

nu sitter jag här men ska snart förflytta denna bifföverfyllda kroppen till köksbordet där det ska läsas på om, gissa vad?
VÄVNADER!
ooooooo. så himla skoj!






jag och mina allra bästa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för kommentaren ;D Tack, det är bara bra förutom fysiskt då ;) Hur är det själv? =)

Anonym sa...

Fan vad gott det såg ut !
Mumma mumma mumma MUMS !
Ha ha =)