måndag 13 oktober 2008

Emelie L

L som i Lundh.

Jag har två Emelie.





  • Emelina (emelie) Danielsson Jonsson Hägglöf (jo,för så är det har vi kommit fram till) och denna Emelie har vart min allra bästa länge. riktigt länge. vi kom fram till att det var tio år. Fast det var ett litet glapp där ett tag.. men nu har vi tagit igen det glappet eftersom vi bodde med varandra ett tag här i min lägenhet. Spenderade i stort sett all tid tillsammans.. Iallafall, denna Emelie är en riktigt one of a kind brutta. Min Emelina Love.


sen har jag ju min andra..





  • Emelie Lundh. Henne hittade jag i skåne. fast hon är en riktig sthlmspärla.. Många timmar har spenderats på hennes lilla stol i hennes ännu mindre studentrum. Många tankar om allt och inget alls har lyssnats på och hört. Många stunder delade fyllda med skratt, tokerier, tårar och glädje..Emelie vart som den däran stora syrran som aldrig direkt funnits men som helt plötsligt fanns.. i LJUNGBYHED av alla ställen...


men det jag vill med detta är att Emelie Lundh, som jag träffar alldeles för sällan ska komma hit. till SUNDSVALL! redan NÄSTA vecka. och OJ vad det känns roligt. Hon kommer upp med jobber och stannar i två dagar. Helt underbart!

riktigt gammal bild från tiden i skåne.. och gissa om vi gav järnet på i keep on falli´n låten!?

jag är så glad!

Inga kommentarer: