lördag 18 oktober 2008

FRÄNA



FRÄNSTA!

oh shit.
det är verkligen inte ett dugg fränt. no way.

Igår kom Sara upp till mig, käkade jätte god middag! Helstekt kyckling file, klyftpotatis med morötter, sallad och tzatsiki. och trots att det var fredag kväll så drack jag (vi) päronsoda.
jag är så himla duktig.:)

sen kollade vi på idol och bara mös.
i morse vid sisådär jätte tidigt, typ 5 så gick sara till jobbet och jag fortsatte att sova.

som det var skönt!
kändes som att det var år sedan jag sov ut.

Mamma ringde i morse (vid 12) och sa att hon och pappa ville ha kaffe. Var bara att kliva upp och låsa upp dörren. För dom kom med detsamma.
fick blåbärsbakelse till frukost. haha. gott iallafall.
bytte om och följde med till birsta. (jag som skulle plugga hela dagen)

kexet mitt kom dit och vi fixa present till mamma. skit fint.
jag handlade en tjocktröja/klänning. en svart tröja med "hängpolo", och en poloklänning, randig. och just det två par vinter skor på skopunkten

73 spänn för båda. YEEEEES!
(det gick skit bra för mig att plugga, särskilt inne på gina tricot, jag tänkte inte alls på annat än lyosomer eller bindesubstansvävnaden...)

hem till fräna F. (not) fikade the och mackor. mamma förhörde mig på cellen och vävnader, gick rätt bra. sen bastade jag.
så himla skönt.
låg där i bastun, käkade vindruvor och hade mina häften om cellen och vävnader i handen.. såg nog rätt knäppt ut..

nu sitter jag här..

ska snart lägga mig.

hörs gott folk.
/plugghästen.

Inga kommentarer: