tisdag 28 oktober 2008

en sväng om med

Emelina.

jag som bara skulle vara hemma idag.


Följde med Em till Plantaget (eller vad det heter) hon skulle handla blommor. Vart inga blommor. sedan var vi in en sväng på ikea. Jag hittade lite ljus och VINGLAS. jag har ju hela tiden glömt att köpa det varje gång jag vart dit. Har ju fått dricka vin ur vanliga dricksglas, och det är inte så himla gott.. inte heller så trevligt.




sen vart vi hungriga, for på max.


Såg ingen man med ett lillfinger för mkt som jag gjorde sist jag var där. Emelie skulle minsann leka i rutchkanan när vi ätit upp, men när vi väl stod där ute så ville hon visst inte längre. haha


begav oss iväg till fyndlagret. tänkte att vi kanske skulle kunna fynda nått fint.. men icke.


eller jo, jag hittade två filmer som kan tänkas att titta på ikväll. (Om jag inte blir för upptagen med mitt pysslande:))


In på shell i räserfart. köpte några chokladbitar och en tablettask, saltakatten. så himla gott.


Tvättade bilen. lika läskigt som när man var liten, när man sitter kvar i bilen när dom däran tvättmaskinerna svischar runt bilen. hua.
ni ser ju. säger bara det. fy. (fast lite spännande är det ju också...)



och just det. träffade nickejordslir på macken även, han hade nästan kört på en tjej. Men det hade visst gått bra. (som tur var)

sen handlade vi lite mat. och tvättmedel. så nu tvättas det för fulla muggar i källaren på Gränsgatan 27 kan jag lova.


MASSOR av tvätt.

ska ställa mig och fixa ihop nått käk också.

blev aldrig av att jag umgicks med Jansson idag heller.. kanske hon tittar förbi ikväll?! man vet ju aldrig.

hörs och synes då.


/m.et.

Inga kommentarer: