måndag 13 oktober 2008

soffligg, cocacola, choklad.....och..

celler och vävnader...



dagen hitills:

upp och hoppa vid sådär alldeles för tidigt. in i duschen i hopp om att vakna till. Gick inte direkt som jag ville. fortfarande lika trött, fast nu var jag blöt också..

väckte Jess.

slängde i mig lite frukost.. och sånt man gör på morgonen..

traskade ner på okq8 och sen mötte jag upp 08:an.
kämpade oss upp för backarna.

väl på skolan var det dags för att gå igenom rengöringen igen, så det var bara att switcha om till dom kläder vi måste ha när vi övar praktiskt. vita byxor som är för långa och sitter illa och en svart t-shirt som ser ut att ha varit med om en hel del, fyrkantig och alldeles för kort i längden.


jag sitter där i mitten och rengör Carolinas ansikte och....

rengöringen satt som ett smäck och jag kunde faktiskt allt som vi skulle kunna.





lunch.

satt på golvet och åt ur våra matlådor, för allt är provisoriskt just nu. Och lektionssalen, som vi delar med gymnasiestudenterna, med bänkar var upptagen så vi fick så lov att sätta oss ner där på golvet.. haha..


sen väntade en massa teori, anatomi och bara att sätta igång och repetera cellen. Sen var det den här vävnaden igen.. Det känns svårare än cellen..usch

nu ska jag väl ta och läsa lite om vävnader. hujedamig.




och såhär knäpp blir man------------------------>

esteten, fröken malin och 08:an



2 kommentarer:

Anonym sa...

Esteten ?
Ha ha jamen då har vi ju löst smeknamns grejjen.
Kanon det ! =)

Anonym sa...

hej. vad är det för utbildning du går och vad heter skolan. låter som om du har skit kul där och jag är jätte intresserad av hudvård och allt som hör där till. skulle vara jätte tacksam för svar.
pernilla.zetterstrom@hotmail.com
ha de!