tisdag 27 januari 2009

tisdag.

började först bra.
vaknade tätt intill.
sedan barkade det iväg med både busshelsike och back-fan.
Bussen for iväg utan mig, trots att jag knackade på dörren.. surt.
fick ta tvåan istället så att jag skulle hinna i tid till skolan, vilket då innebar att jag var tvungen för att gå upp för en lång (inte brant) seg backe.
Men bussen slira som tusan och kom inte fram i backen, så när jag väl hoppade av och skulle inta kampen mot segvandringen upp till skolan så var jag redan sen. Så det var bara att skyndaskynda. vilket medförde andnöd och svettdropp.
hua
hann iallafall i tid, tillochmed tid över. så det var ju bra.

sedan fick jag en massa sms, och samtal om både det ena och andra.

Och om du nu läser detta, och för att du ska veta vem du är (eftersom någon bad mig att inte nämna varken efternamn eller förnamn på vissa personer i denna blogg) så skriver jag såhär:min gamla prinsessa.
Iallafall. Hoppas saker och ting löste sig igår, och att du mår bra!

Nu blire mys i soffan, trots att mysfaktorn inte riktigt är på topp!


längtar till helgen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Utmärkelse! Hämta på min blogg! Puss

Anonym sa...

Du är utmanad på min blogg. Do it annars jävlar. Puss och trevlig helg. Och vi lär ju ska höras mer! :)