måndag 19 januari 2009

se på tusan Elin

jag orkade hämta datorn! :)

har vart lite dåligt med uppdatering nu senaste tiden.
men nu kommer det..

bror fyllde år, åkte upp till fräna och käkade en massa tårta som man blev grön i munnen av. Hann med att busa lite med claris och sen kom Kex och hennes Rasmus ner. Åkte vidare tillbaka till stan.
Sedan traskade jag ner i halkan, och slog nästan ihjäl mig på vägen, allt för att hinna få en kram eller två innan token for ifrån mig till utlandet!

sedan då. Skola hela veckan. och på fredagen skulle vi ha kunder hela dagen. Jag fick en vaxning och en ansiktbehandling! Gick bara bra! Men jag satt på helspänn och var fullt koncentrerad hela dagen så jag tvär dog när jag väl slängde mig i soffan!
vaknade av att telefonen plingade. världens gulligaste sms. tack!
sedan var det manikyr och mys inne hos grannen!

lördag. go frulle med grannenFrida.
Emelina kom hit och vi skulle käka middag. Elin och hennes Macka kom också hit och mumsade goköttgryta!
Sedan började övertalningen om att jag och em skulle med ut. Övertalningen höll på i kanske 1-2 minuter. sedan var jag ombytt och påväg med resten av folket till förfesten.
Och eftersom jag och Em inte druckit annat än läsk till maten så var det bara att komma ikapp.

och ojoj säger jag bara.(och med ojoj så menar jag verkligen oj oj.)
vilken kväll. hade riktigt roligt. men inte alls lika roligt i går. söndags.

idag var det tenta. och jag har varit helt slut även idag. somnade på soffan direkt när jag kom hem.
tentan gick bra så jag tyckte jag kunde slappna av, och det gjorde jag minsann.

nu är jess här och jag ska nog hjälpa henne att bygga på hennes naglar. (hon pustar och suckar vid köksbordet så jag antar att det inte går så bra..haha)

nu är det inte lång tid kvar i allafall.. äntligen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det här var ju faan på tiden:)