söndag 25 januari 2009

vart sitter problemet?

Här stod det förrut en massa ord om hur galet less jag var. Men nu är det borttaget, fortfarande lika less. Men med respekt för vad en viss berörd jänta känner så tog jag bort det hela.

-------------------------------------------------------------------------------

I fredags skulle jag och Grannen kolla på film. Joinade våra andra grannar på botten, och kollade på lets dance istället.. Drack vin, och innan det var färdigt så var vi på svenssons. Och innan det var färdigt där så var vi på oscar och shotade tequila. hm
Men jag hade trevligt!

inte lika kul i lördags då jag fick höra att jag luktade som ett systembolag och att jag borde ha sovit på soffan..
pinsamt.
Förlåt.
Tur jag kan betee mig iallafall.. å inte vara så idiotisk som så många andra. (se längre upp i inlägget)

Lördagen.. syss om hit. Lagade middag och färgade hennes bryn. Sen gick vi bort till Bergsgatan och sedan vidare bort till Bettan. Skönt att ha henne hemma en sväng, men trist att hon åker i kväll igen.
Traskade i snöovädret ner på stan och sedan åkte vi hem. Kex till sig och jag och.. han..till mig!
Kollade på lite tv och myste.

Drömde massa galet i natt.
hua.
tur att vakna och upptäcka att det bara var en dröm.
tätt intill, i en famn.

nu blir det plugg sedan middag på dalgatan!
Jess kommer i kväll också!

1 kommentar:

Anonym sa...

LEDSAMT att det finns såna idioter !

Fy fan säger jag bara GRRR !