tisdag 6 januari 2009

pluggiliplugg

upp i morse. var rätt tungt. Gick ner till bussen (vilket slutade i att jag fick skynda som tusan sista biten, för att inte bussen skulle åka ifrån mig)
sara satt redan och väntade. upp på sjukan och sen ner på vc. sen ner på banken och in på apoteket. För fröken har lyckas få urinvägsinfektion. igen. inte sällan. :(
men har man en gång fått det brukar man ju ha lätt för att få det igen.
och banken var jag ju tvungen att besöka eftersom klanten själv tappade kortet i fredags och inget nytt har ju kommit ännu. och apoteket för att hämta ut penicillinet.
sen gick sara och "morsan" kom ner. gick en sväng på stan och fyndade ett par sommar pjucks för 24 spänn. hade dessutom kostat 400 hundra. så det var ett kap:)

sen hem en snabbis. hämtade dator och andra plugg grejor. Ner till neptunigatan och sen var det plugg som gällde. Ouafaa kom också dit! skoj att träffa delar av klassen igen. ännu mera skoj på onsdag då hela truppen hudisar är samlade. fy vad fult, hudisar. haha

sen kom kex och hämtade upp mig. hem och laga pölsa, pärer. fast utan ägg för det hade vi inte. och kex glömde sina hemma.
käkade så det rann pölsa ut genom öronen.
sen kom jess. och jag har tvättat, pluggat och haft mig.

och jag vill också angla i morgon.
så det så.

nu ska jag hoppa ner i sängen. den kalla.
hua.

natti folket. natti.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänkte bara meddela att jag har magsjuka, ifall du undrar varför jag inte ringer, för jag orkar inte, tar mig inte ur sängen.