tisdag 6 januari 2009

ännu en pluggdag..

upp i morse(läs dag, sov länge). Slängde i mig frukost och sen gled jag ner för backarna ner till Helene! Där pluggade vi en stund.. svin trist.. har dålig motivation just nu.
Nicke ropade hallå så jag trodde jag skulle fara hur skinnet. livrädd.
Sen hem, lagade middag. gomiddag blev det. Jess och jag mumsade i oss och sedan var det bara att fortsätta plugga. eller rättare sagt renskriva. det är det enda jag gjort i kväll. hualigen var aptråkigt.
sen då..
nja.. inte mycket har hänt.
dagens spänning var nog då klanten lyckades tappa mobilen rakt i en parkeringsficka nere på stan, så vi fick åka och hämta den.. haha
vilken tur den var kvar iallafall!

nu ska jag hoppa ner i sängen. kalla sängen. fy.
ta en macka också tror jag!

i morgon är det skola. yes.

Godnatt.
och krya på dig emelina!

Inga kommentarer: