onsdag 7 januari 2009

grammisgalan

Har nu legat i soffan hur länge som helst. och jag kan lova att det vart hur skönt som helst också!
Iofs så plockade jag ihop lite och diskade. DISKADE! och tände lite ljus och mös ner mig här i soffan innan Jess kom hem.
Sen har vi legat här, surrat skit och ätit en massa! haha.
Kollat på grammisgalan och shit vilken öppning Takida gjorde! Hur bra som helst!
Även In Flames och Timos låt! Kanoners!
Sen då?
jo, var på skolan idag, första dagen efter lovet, var kul att träffa alla igen!

vi vaxade och vaxade, heeela långa dagen, fick även mina armar vaxade, allt för kunskapens skull. Men det blev inte så tokigt heller!
Allt var sig likt med min klasskamrater, och jag hoppas att Carro snart kommer tillbaka!

Emelina har även blitt frisk efter sjukan, så nu hoppas jag att vi ses snart! :)

I morgon är det skola igen, min dagliga skjuts till skolan kunde inte i morgon, så jag och "morsan" tar bussen. Tänk att jag och 08:an gick till skolan förrut.. men ack så lat jag blitt. haha.
men det är ju faktiskt kallt som tusan ute också..

iallafall, i morgon. Skola.. och sen skulle jag hjälpa helene med någon bild. Sedan är inga planer inplanerade förrän på kvällen. Då blir det mys! :)
(här vill jag skriva så mkt mer, men håller inne på det lite lite längre)

träffade även kex på stan en sväng idag.. och fixade present till lillskit som fyller 15 på söndag. Så det blir väl en tripp till fräna på söndag dag också.

nu blir det att hjälpa Jess med en skoluppgift och sen sängen.

/m.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är de Pontus som fyller 15??? De kan INTE va sant!! Säg at de är nån annan?!

Anonym sa...

Äh lägg av. Nu blir man ju nyfiken!


Jag vill träffa dig Malin! Du har ju för fasiken inte ens träffat Laban än. Katastrof!
Kram kram!