torsdag 5 februari 2009

tiden rusar

iväg.
och jag vet om att jag har vart himla dålig på det häran med bloggning nu den senaste veckan.


jag har fått en utmärkelse av Emelina, tack!


nog för jag inte riktigt kan hålla med om det däran med fabulous. Påminner en smula om Helt Hysteriskt, Patsy och Edina (eller vad var det dom hette, Peter och Emelie?) :p

Reglerna kring denna utmärkelse är att lista fem saker du inte kan leva utan:

och mina 5 ting är:

FAMILJEN
VÄNNERNA
KÄRLEKEN
ÄRLIGHETEN
PENGARNA

Och sedan ge utmärkelsen till 5 vänner jag tycker förtjänar den.

EMELINA
ELLA
KEXET
NINJA
HANNA

--------------------------------------------------------------------

Jag har även blitt utmanad av Ella och Ninja att:

* lista tre saker med din kropp du är särskilt nöjd med
* länka den du fick utmaningen av
* och skicka vidare till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva


ok. att länka skiter jag i. för det kan jag inte. (ja, jag vet att jag är oduglig) Men dom finns ju i spalten till höger under:bloggar jag läser! Ella och Ninja!

tre grejor jag är särskilt nöjd över på min kropp..

* jag har rätt bra ögon, trots att dom är skelande ibland. Dom är blåa, klarblåa, mörkblåa, lite grå eller isande. Det beror helt på ljuset, humöret eller kläderna jag har på mig. Dom följer min sinnesstämning, och det sägs ju, ögonen är själens spegel.

*mina händer, långa pianofingrar med naglar som ser långa ut utan att dom egentligen är det. Rätt kvinnliga mot min annars ganska okvinnliga kropp och figur!

* Sen tycker jag himla bra om lillrumpan också! Trots att den är blek och börjat tappat formen lite sådär. Men den är lite sådär rund och även här ett trots min annars beniga kroppshydda.

och nu skickar jag den vidare till:

Kex
Emelina
Hanna

får uppdatera mera någon annan dag för nu håller jag på att somna, i tid!

natti!

det har börjat hända en massa grejor nu vettni! Jag pirrar och lyser som en sol!
kan det vara på riktigt den här gången?

Inga kommentarer: